דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על קבל הצעת מחיר
קבל הצעת מחיר

קבל הצעת מחיר

חשוב לציין: יצרן, דגם רכב, נפח מנוע ושנת ייצור.

טכנולוגיית סילבר קלציום פלוס

טכנולוגיית סילבר קלציום פלוס (הגדל)

טכנולוגיה המשלבת סגסוגת קלציום בדיל ובכך מבטיחה ביצועים טובים יותר תוך התאמה לאקלים הישראלי.

מצברי +calcium נחשבים מצברים ללא טיפול. טכנולוגיית ה- +calcium הינה הטכנולוגיה בה משתמשים יצרני המצברים המובילים בעולם.

 

חשוב לציין כי, כל יצרני הרכב בעולם דורשים מצברי עופרת - חומצה בטכנולוגיית +calcium עבור רכבים חדשים שיוצאים לשוק. סידרת מצברי +calcium מציבה סטנדרטים גבוהים בתהליכי התכנון, העיצוב הייצור והביצועים של מצברים לרכב.

 

מצברים מהסדרה ידועים באיכותם ובביצועיים טובים. יותר ממצברים המיוצרים בטכנולוגיה הישנה.

מצברי +calcium מבטיחים כושר התנעה גבוהה, צריכה מים אפסית ואורך חיים משופר במיוחד בתנאי עובדה קשים בטמפרטורות גבוהות. ידוע כי, מצברי שנפ +calcium הינם המתאימים ביותר לאקלים הישראלי.

 
חלק ממצברים אלו מיוצרים בשילוב מכסה מיוחד Double Sealing– במצבר סגור ללא טיפול שאין צורך בהוספת מים לכל אורך חייו של המצבר בתנאי שמערכת הטעינה תקינה

התכונות המייחדות את הסדרה :

  • מצברים מסוג Maintenance- free ללא טיפול.
  • תצרוכת מים נמוכה.
  • חיי מדף ארוכים כתוצאה מיכולת פריקה עצמית נמוכה ביותר.
  • עובי לוחות אופטימאלי בעל מבנה הנדסי מתקדם המאפשר כושר התנעה גבוה CCA ביחד עם קיבול רזרבי (RC) וקיבול נומינאלי (Ah) מקסימאלי.
  • סגסוגת העופרת לרשתות מסוג CAL/CAL .
  • חוצץ המעטפה עשוי Microporous polyethylene המונע קצרים חשמלאים פנימיים ומגן על כל הלוחות מפני נזקים פיזיים בתנאי עבודה קשים.
  • המצברים מבטיחים כוח התנעה גבוה יותר, עמידות בתנאי עבודה קשים בטמפרטורות גבוהות ושיפור אורך חיי המצבר.
  • התאמה לכל סוגי הרכב בהתאם להנחיות ולדרישות המחמירות של יצרני הרכב והיבואנים.
  • ידית נשיאה אינטגראלית לנוחיות בשינוע והרכבת המצבר.
  • טכנולוגיה  זו מאפשרת למצברים עמידות גבוהה בטעינת יתר.
הדפסשלח לחבר
.האתר נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אולם כל הנאמר בו מתייחס לנשים ולגברים כאחד
עבור לתוכן העמוד